sobota, 8 czerwca 2013

Żur Świąteczny

Jakie potrawy królują u Was w Świeta Wielkanocne?
Lubicie nowości czy co roku są to tradycyjne potrawy?
U nas zawsze jest żurek bo wszyscy bardzo go lubią, w tym roku będzie podany troszkę inaczej bo w chlebku.
Nigdy również nie robiłam sama zakwasu
ten ktorego uzyłam tym razem otrzymałam od firmy "Spiżarnia"



Skład:



Otrzymałam dwie butelki,każda o pojemności 500ml.
Zakwas ma mleczno-biały kolorek.


Produkt ma prote,estetyczne opakowanie.

Żurek gotowałam na wywarze z żeberek.
Potem doszła oczywiście biała kiełbaska i jajka.
Na ok 2 litry wywaru zużyłam obie butelki.
Na koniec zagęsciłam mąką bez śmietany.





W smaku -rewelacja :)
W sam raz kwaśny.
Bez żadnych sztucznych,chemicznych  dodatków,zdrowy i pyszny :)

W sklepie Spiżarni możemy go kupic w cenie  5.39, myslę że nie jest to
jakaś wygorowana cena,bo te torebkowe produkty są w granicach cos ok 3zł.
Zapraszam również na Fanpage.

Polecam :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz