sobota, 8 czerwca 2013

Verbena

Pierwszy raz miałam styczności z tymi cukierkami parę lat temu.
Kupiłam w aptece aby odświeżyc oddech ,pomyślałam że skoro ziołowe zapewne będą niesmaczne.
Nic bardziej mylnego niedośc ,że dobrze smakują ,są słodkie a każdy z nich ma swoje zdrowotne  właściwości.
Jak to pisze producent:

"Jednak dziś już nie wystarczy, aby cukierek „tylko” smakował. Oczekujemy od niego czegoś więcej i to w pełni zasłużenie."
Cukierki są w ładnych kolorowych torebkach,pakowane po 60 g,dla każdego smaku przypisany jest inny kolor.


"Dzika Róża"

Odświeżający smak  hibiskusa,dzikiej róży i pokrzywy.



Zwiększa zdolność obronną organizmu.
Jej owoce są bardzo bogatym źródłem uzupełniania ważnych dla organizmu człowieka substancji. Dzika róża jest naturalnym źródłem witamin A, C, B, E. Jej ekstrakt zawiera działające antyoksydacyjnie katechiny i moczopędne flawonoidy – a więc przyspiesza usuwanie z organizmu produktów rozkładu białka. Dezynfekuje układ trawienny, rozkurcza mięśnie gładkie jelit, ułatwia trawienie. Wyciąg z dzikiej róży wzmacnia ogólnie organizm, działa jako znakomity środek profilaktyczny przeciwko przeziębieniu i wspomaga regenerację organizmu.

Jest to zdecydowanie mój ulubiony smak. Słodki,owocowy lubię go nie tylko pod postacią cukierków.



"Pinia"

Chłodny smak mięty ,eukaliptusa i sosny.



Ułatwia odkrztuszanie, działa bakeriobójczo.
Wyciągi z sosny ułatwiają odkrztuszanie i działają zmiękczająco na śluzówkę. W przypadku ostrego i chronicznego bronchitu, anginy, gruźlicy oraz zapaleń górnych dróg oddechowych działają antyseptycznie.
Działanie:
-bakteriobójczo
-wykrztuśnie
-przeciwskurczowo
-antyseptycze
Bardzo dobrze odświeżają oddech,a pozatym bardzo lubię smak eukaliptusa.


Na trzecim miejscu jak dla mnie jest Lipa,mimo swojej słodkości niebardzo odpowiada mi ich smak.

Kojący smaki lipy,macierzanki i pokrzywy.



Leczy kaszel i obniża gorączkę przy przeziębieniach.

Wyciąg z lipy działa harmonizująco na organizm jako całość. Zawarte w niej substancje czynne mają szerokie zastosowanie, gdyż działają rozkurczowo, w stanach gorączkowych napotnie, obniżając dzięki temu temperaturę. Lipa oddziałuje korzystnie przy zapaleniach dróg oddechowych, łagodzi kaszel i rozpuszcza śluz. Działa dobroczynnie na układ pokarmowy, łagodzi bóle spowodowane wzdęciami i skurczami. Usuwa napięcie.

Wiecej smaków na stronie Verbeny
oraz na ich FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz