sobota, 8 czerwca 2013

Ukojenie dla męskiej skóry

Zazwyczaj to ja testuję kosmetyki czy inne produkty tym razem testerem był mój mąż.
Jak tylko dostałam paczkę i wręczyłam mu krem powiedział: o w końcu coś dla mnie ;)
Szczerze powiedziawszy nie należy do tego typu mężczyzn co siedzą przed lustrem ,układają wlosy na żel, itp,ale takie kosmetyki jak pianka do golenia,żel pod prysznic czy krem/balsam po goleniu to podstawa.

*Krem po goleniu z efektem chłodzacym LAMBRE AFTERSHAVE CREAM *

Krem szybko się wchłania. Fitoekstrakty zapewniają maksymalne nawilżenie i łagodzą podrażnienia. Kompleks witamin wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i oddychanie komurkowe.




Krem jest w czarnym ,eleganckim opakowaniu o pojemności 80 ml z zamknięciem "klik".
Ma bardzo ładny zapach,taki typowy jak dla męskich kosmetyków ,kremową,gęstą konsystencję ,biały kolor.



Po rozsmarowaniu szybko się wchłania, chłodzi skórę, nawilża.
Skóra jest głaciutka,nie piecze,nie uczula,nie wyskakują krosty, twarz się nie lepi.
Jest wydajny,opakowanie jest wygodne,tubka stawiana jest na korku więc nie trzebą nia trząchac aby krem zleciał w dół.
Idealne ukojenie dla zmeczonej skóry po długiej nocy sylwestrowej ;)

Więcej kosmetyków do pięlegnacji,makijażu i perfumy możecie otrzymac na stronie Lambre  http://pl.lambre.eu/cataloge/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz