sobota, 8 czerwca 2013

Sztufada

Na Świeta czesto eksperymentujemy i robimy różne nowości,przysmaki.
Bardzo lubię np zrazy wołowe w środku z ogóreczkiem i musztardą.
W tym roku ich nie robiłam,ale za to wypróbowałam przyprawę do sztufady.
Robiałm ją pierwszy raz :)




Mieszankę przypraw należy pognieśc,rozdrobnic,nastepnie dodac do niej 3łyżki wódki i 5 łyżek oleju.
Naciramy nią mięso i odstawiamy w chłodne miejsce na 3 dni.





Po 3 dniach mięso oczyszczamy z przypraw,warzyw,obsmażamy na patelni,oczywiście mozna trochę przyprawic pieprzem,solą (ja pokroiłam na mniejsze kawałki) po czym dusimy ok 2 godziny (wyrzuciłam kurde ten opis  z opakowania i nie pamiętam już dokładnie sorki :P
Z warzyw które zebralismy z mięsa mozna zrobic sos,miksując je ,ja go nie robiłam.




Mięso podałam z ziemniakami,nie gotowałam ich specjalnie bo miałam sporo z Wigili.
Mama gotuje dużą porcję do śledzia w śmietanie.




Co do smaku mięsa był ciekawy,mocno wyczuwalne były warzywa i chyba troszkę ten alkohol.
Mięso było miękkie i soczyste.
Wiecej przypraw możecie znaleśc na stronie Royal Brand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz