sobota, 8 czerwca 2013

I Provenzali, Extra delikatne mydło owocowe z winogron i Jeżyn/ Farma Eko



"Informacja z opakowania "



Uwielbiam winogrona,te duże zielone ,lub malutkie ciemne bezpestkkowe ,ale najważniejsze aby były słodkie :)
Od zawsze kojarzą mi się z winogronami u mojej babci,które rosły z boku domu,pieły się coraz wyżej,coraz bardziej pieknie obrastając jego bok.


Wracając do mydła ma ono bardzo inetnsywny,owocowy ,slodki zapach.
Jest dosyc spore,prostokątne,z przodu i z tyłu widnieją napisy.
( z tyłu nie udało mi się zrobic fotki bo coś aparat szwankował i się zdjęcia zamazywały)


*Skład*
 Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Aqua, Parfum, Rubus Fruticosus Leaf Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract, Glycerin, Olea Europea Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lecithin, Citric Acid, Tetrasodium Etidronate.




Jak widac w opisie producenta nie zawiera alergenów, barwników , nie jest testowane na zwierzetach.
Zawiera czysty wyciąg z owoców i 40% Oleju Kokosowego.
Mojej skórze jak najbardziej odpowiada.
Dobrze myje,dobrze się pieni,ładnie pachnie,nie uczula,nie wysusza skóry,pozostawia na niej przyjemny zapach na dlugi czas.
Przyjemnośc korzystania z niego zostawiłam tylko dla siebie więc jest wydajne :)

Można je kupic w cenie 17,50 na stronie Farmy Eko
Jak i również inne fajne produkty do kąpieli: babeczki,mydełka w kształcie misia itp :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz