sobota, 8 czerwca 2013

Trochę słońca w butelce....

Przyjemnie było chociąż przez miesiąc miec trochę ciemniejszy,cieplejszy  odcień skóry niż zwykle "i to w środku zimy" ktorej już dawno pownni nie byc ;)

SOLGAR
Firma powtała w 1947 r, wtedy też wprowadziła na rynek pierwszy na świecie naturalny preparat multiwitaminowy o wysokiej potencji w postaci tabletki.
W swoim asortymencie zawiera witaminy,minerały,aminokwasy,proteiny itp.
Każdy produkt wytwarzany w zakładzie Solgara posiada swoją własną recepturę zwaną „formułą wzorcową”
Produkty Solgar dostępne są w 50 krajach.
Na stronie SOLGAR możecie poczytac wiele ciekawostek,historię firmy oraz jak produkowane są ich produkty.
Warto zapoznac się z ich szerokim asortymentem.

Ja do testowania wybrałam sobie Beta Karoten
Co mówi producent?
Naturalne źródło oceanicznego Beta-karotenu z alg D. salina. Najwyższą skuteczność oddziaływania oceaniczny Beta-karoten zawdzięcza obecno­ści innych, naturalnie w nim występujących, pomocniczych karotenoidów.
Do walorów estetyczno-zdrowotnych należy zaliczyć przepięknie oryginalny kolor skóry, który zauważalny jest po kilku dniach zaży­wania preparatu. Efekt wzmacnia przebywanie na słońcu lub w so­larium.

Naturalne substancje pomocnicze:

  • Olej szafranowy
  • Wosk rozpuszczalny w wodzie
  • Zagęstnik: żółty wosk pszczeli
  • Otoczka kapsułki (żelatyna, glicerol)

Produkt nie zawiera:
cukru, soli, skrobi, kukurydzy, drożdży, pszenicy, soi, produktów mlecznych i jest produkowany bez użycia sztucznych substancji konserwujących, zapa­chowych lub barwiących.


Produkt przyszedl szczelnie owinięty folią bąbelkową,dzieki czemu był cały.
Buteleczka jest ciemnego koloru ze złotą,elegancką etykietą.
Zakretka również jest w złotym kolorze.
Pod zakrętka była folia zabezpieczająca.


W uzyciu jest wygodna,bez problemu się odkręca i zakręca.
Tabletki są koloru bordowe-czerwonego,mają owalny kształt i są śliskie,
dzięki czemu bardzo łatwo się je połyka.


Tak jak obiecuje producent efekt naprawdę był po kilku dniach,
nie pamietam już w tym momencie po ilu ale szybko coś około tygodnia.
Na zdjęciach chciałam przedstawic różnice jaka zaszła na skórze twarzy ,oczywiście nie tylko buzia była ciemniejsza ale ciało również.
Moim zdaniem różnica jest,byc może zdjęcia do końca tego tak nie oddają,ale ja ją widzę.
Pierwsze zdjęcie przed robiłam innym,trochę gorszym aparatem a pozatym na buzi mam przebarwienia,więc nie zwracajcie uwagi.
Na drugiej fotce ciemniejszy kolor skóry widac chociazby koło ust. Zdjęcie trochę słabe bo nie umiem sama sobie robic(zbyt mocno oświetlone wyszło).
Na obydwu jestem oczywiście bez makijażu,nie chodziłam również na solarium.


Na poczatku stosowania mąż śmiał się ze mnie ,że wygladam jak marcheweczka czyli efekty są :)
Tabletki nie wywołały żadnych skutków ubocznych.
Zachęcam Was również do zagladania na Fanpage.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz