sobota, 8 czerwca 2013

Słone przekąski

Chyba większośc z nas lubi lubi coś podjadac /chrupac podczas wieczornego seansu przed tv.
Ja od pewnego czasu staram się ograniczac jedną z moich ulubionych przekąsek-chipsy.
Zamieniałam je czasami chrupkami,ale
nie jest to takie proste,bo jedzenie ich niestety wciąga ;)
Już nie mówiąc o tym jak są niezdrowe i kaloryczne.
Dziś mam dla Was alternatywę chipsów również chipsy,ale
moim zdaniem są chipsami tylko w nazwie, drugim produktem jest przekąska Górski Ser.


Bio Chipsy Pikantne


Szczególnie delikatne chipsy koktajlowe o śródziemnomorskim aromacie. Smaczne i chrupiące – po prostu pyszne.
Skład: Skrobia kukurydziana*(60%), płatki ziemniaczane*(11%), mąka kukurydziana*(10%), olej palmowy*, olej rzepakowy*, sól morska, oregano*, proszek pomidorowy*, papryka w proszku*, pieprz*, czosnek w proszku*, fruktoza*

Wartości odżywcze dla 100 g:
Wartość energetyczna – 1.761 kJ / 419 kcal
Białko – 1,5 g
Węglowodany – 83,4 g
Tłuszcz – 8,6 g
Cena-7,99zł
Waga-60g

Wyglądem przypominają okragłe wafelki i trochę tak smakują.
Są świeże ,kruche,chrupiące i bardzo delikatne.
Śródziemnomorskiego aromatu nie wyczułam,ale przyprawy napewno.
Raczej nie powiedziałabym,że są pikantne w każdym razie są bardzo smaczne!
Zarówno same jak i z dipem.
Na opakowaniu jest również przepis na dip,ale ja zrobiłam swoją wersję :)
Dostepnę są jeszcze w wersji naturalnej.


******
Ser Górski



Pikantne, pyszne, praktyczne… przekąska dla całej rodziny. Z miłości do aromatycznego smaku – wzbogacone ekologicznym serem górskim
Skład: Mąka ryżowa*, skrobia kukurydziana*, mąka kukurydziana*, pełnoziarnista mąka gryczana*, ser górski*(8%), nieutwardzony olej palmowy*, dekstroza*, drożdże, sól morska, proszek do pieczenia (środek spulchniający: soda oczyszczona, skrobia kukurydziana*), substancja zagęszczająca: guma guar,
kminek w proszku*, emulgator: lecytyna sojowa.

Wartości odżywcze dla 100 g:
Wartość energetyczna – 1.772 kJ / 421 kcal
Białko – 7,7g
Węglowodany – 68,1 g – z tego cukier – 0,4 g
Tłuszcz – 12,1 g – w tym nasycone kwasy tłuszczowe – 5,9 g
Błonnik – 4,4 g
Sód – 1,25 g
Cena-10,99zł
Waga -100g


Sera górskiego nigdy nie jadłam więc nie mam pojęcia jak smakuje.
W każdym razie ta przekąska w smaku jak i zapachu również jest bardzo delikatna,
zapach sera jest mało wyczuwalny.
Jest chrupiąca i twarda,powiedziałabym nawet,że za twarda dlatego
lepiej smakowała z dipem.
Dostepny jest jeszcze smak:
*papryka chili,
* sezamowo-cebulowy


Zachęcam do odwiedzania strony Niro
jak i FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz