sobota, 8 czerwca 2013

Tonik aloesowy / Eubiona /GreenHouse




Delikatny tonik do twarzy. Ekstrakt z aloesu odśwież skórę każdego dnia bez wysuszania jej. Hydrolat z granatu ożywia skórę.
Sposób użycia: nakładać na skórę wacikiem lub chusteczką. Rano doskonały dla orzeźwienia, a wieczorem dla zrelaksowania oraz zbalansowania skóry.


*Skład*



Szczerze mówiąc nieiwele mi to mówi bo nie znam się,ale może ktoś z Was tak ;)

Nie zawiera składników pochodzących z martwych zwierząt, syntetycznych środków barwiących, konserwujących oraz zapachowych. Produkt nie był testowany na zwierzętach. Kosmetyk wegański.
Wiecej produktów i informacji na stronie 




Te tonik w sumie dostałam jako gratis do kremu.
Szczerze mówiąc jest to kosmetyk do którego jakoś specjalnie nie miałam przekonania.
Zazwyczaj stosowałam mleczka lub żele do twarzy,toników w miałam tylko parę.
Moja skóra jest mieszana i ma tendencję do wysuszania,więc nieraz miałam suche skórki i ściągniętą buzię.


Opakowanie 100ml, bardzo przyjemny  zapach mimo iż alkohol jest minimalnie wyczuwalny.
Dobrze oczyszcza skórę,nie wysusza jej wręcz przeciwnie jest gładka i lekko się lepi.
Nie podrażnia,buzia nie szczypie ,nie wyskoczyły mi po nim krosty czy inne dziwne historie.
Jest wydajny.
Aplikacja jest wygodna. Jest z zakretką i korkiem z małą dziurką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz