sobota, 8 czerwca 2013

Guma do włosów Hegron

Włosy kobiety powinny byc jej wizytówką,są oprawą całej twarzy.
Czasami dobranie idealnej fryzury która pasuje do kształtu twarzy i w której dobrze się czujemy nie jest takie proste.
"Kobieta zmienną jest" ja osobiście dośc często zmieniam kolor i miałam już przeróżne długości włosów.
Jedną niezmienna rzeczą jest to,że lubię je prostowac.

Z gumą do włosów miałam stycznośc tylko u fryzjerki,sama jakoś nigdy nie kupywałam gdyż głównie prostuje włosy.

Od jakiegoś czasu mam bardzo krotką fryzurkę,zwlaszcza tył który mogę stawiac na jeżyka ;)



"CZYM JEST GUMA DO STYLIZACJI?" 
 Styling Guma to preparat do elastycznej stylizacji włosów, który dzięki sprężystej konsystencji pozwala modelować fryzurę w zależności od naszych upodobań wielokrotnie w ciągu dnia.
Opracowana na podstawie specjalnej profesjonalnej formuły, stwarza mocną strukturę włosów z matowym efektem, lekko akcentuje detale, plastycznie fiksuje kosmyki i nadaje włosom objętości.
Formuła gumy zawiera bowiem prowitaminę B5 oraz specjalne odżywcze składniki, które poprawiają kondycję włosów, efektywnie nawilżają je i odżywiają.
Wystarczy delikatnie opuszkami palców ułożyć supernowoczesną fryzurę, która podkreśli kosmyki i zaakcentuje pazurki.

Opis produktu:
 Guma do kreatywnej stylizacji włosów, do modelowania i remodelowania. Sprężysta konsystencja pozwala na zmianę fryzury w ciągu dnia. Podkreśla pojedyncze kosmyki, akcentuje pazurki.




Niewielką ilość produktu należy dosłownie delikatnie nałożyć na dane włosy, bądź fryzurę.


*Moja opinia*


Opakowanie:










*Skład*




Guma ma śliczny,słodki zapach,konsystencję ma raczej jak każda czyli kleistą,gęstą,jest wydajna.
Opakowanie jest bardzo poręczne. Produkt zmieści się w damskiej torebce.
Guma nie rozlewa się i nie musimy się martwić, że nie pożądana zawartość mogłaby nam wypłynąć z pudełeczka.

Po nałożeniu młosy nie są ciężkie ani posklejane.
Jest to sposób na szybkie ułożenie fryzury,podkreślenie pojedyńczych kosmyków.
Co do trwałości mogłaby trochę dłużej pozostac na włosach.
Jest niedroga i  zapewne dostępna w osiedlowych drogeriach.



Z moimi brakami zdolności na włosach wyglada to mniej więcej tak:



Miejscami nałożyłam za dużo gumy i trochę się świeci więc to nie łupież i delikatnie widoczny jest mój zadzior ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz