sobota, 8 czerwca 2013

Szampon Sensitive / Greenhouse, Eubiona

Szczególnie delikatny,bezzapachowy szampon na bazie łagodnych tensydów roślinnych.
Bio owies koi skórę ,łagodzi swąd i usuwa zaczerwienienia skóry,przywracając jej naturalne  nawilżenie.
Dlatego szampon polecany jest zwłaszcza dla bardzo suchej,podrażnionej i alergicznej skóry.
Włosy nabierają objętości i blasku.



Po przeczytaniu tego co pisze producent moglabym stwierdzic,że jest to szampon dla mnie,zwłaszcza dlatego iż jest dobry dla alergików ,ale po przetestowaniu paru próbek ciężko to tak szybko ocenic.
Szampon faktycznie jest bezzapachowy i łagodny,bo skóra głowy po 2 myciach nie swędziała mnie,nie była zaczerwieniona  co niestety zdarza mi się przy niektórych szamponach.
Jest przezroczysty ma rzadką konsystencję.
Jak i poprzedni ten również bardzo dobrze się pieni i myje włosy.
Niestety znów podczas mycia czułam ,że robią się trochę szorstkie lub sztywnie.
Moje włosy są zniszczone od suszarki i prostownicy więc po każdym myciu staram się używac odżywki ze spłukiwaniem.
Jakiejś szczególnej objetości po tych dwóch myciach również nie zauważyłam,ale włosy były puszyste.

Więcej szamponów i odżywek nie tylko firmy Eubiona znajdziecie na stronce:


Oprócz kosmetyków znajdziecie tam również i zdrową żywnośc :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz