sobota, 8 czerwca 2013

Babka Makowa/ Kętrzyńskie wypieki

Jak wczoraj dostałam paczkę akurat w domu nie miałam żadnego ciasta ani nic słodkiego,więc wieczorem skusiłam się na szybką babkę makową.
Muszę przyznac,że wieki nie korzystałam z takich gotowych ciast.
Jest to dobre rozwiązanie jak ktoś nie ma czasu lub ma tak zwanego lenia ;)




Podłużną blachę lub taką typowo do babki należy wysmarowac masłem i posypac bułką tartą.





Nastepnie babkę wsypujemy do naczynia i dodajemy do niej: wodę ,olej i dwa jajka.




Miksujemy około 5 minut i wlewamy do formy.


Pieczemy ok 50 minut w 180 stopniach.



Jak widac dzisiaj już nie bylo połowy,wyszła dobra,wierzch byl chrupiący.
Jest w niej sporo maku i mocno wyczuwalny jest aromat migdałowy :)

Babka jest firmy Kętrzyn ,na ich stronie znajdziecie również inne rodzaje-
cytrynowa, domowa, piaskowa.
Każda jest w opakowaniu 400 gramowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz