sobota, 8 czerwca 2013

Słodkie kwadraciki

Zimny, sobotni jesienno-zimowy poranek. Za oknem naprzemian padający deszcz ze śniegiem i wiatrzysko.

Szybki spacer z psem ,potem śniadanko i gorąca kawa,słodzona lodowym,kandyzowanym cukrem.

  

Bardzo ładny,szklany słoiczek,który po wykorzystaniu cukru napewno mi się przyda do czegoś innego.
Cukier to przezroczyste,nieduże kwadraciki ,jest mniej słodszy od tego standardowego,ale zapewne i zdrowszy.  Położony koło filiżanki bardzo elegancko się prezentuje.

Mój mąż jak go pierwszy raz posmakował to stwierdził,że to sa bardziej cukierki niż cukier.
Ja jestem przyzwyczajona,że słodzę kawę i herbatę więc muszę sporo wsypać tych kwadracików co wiąże się z tym,że jest niewydajny.
Jeśli chodzi o smak to wydaje mi się,że jest delikatna różnica.  Herbata z tym cukrem jak dla mnie jest trochę lepsza,nie przesłodzona.

Ten równiez dużo wolniej rozpuszcza się od standardowego. 





Cukier otrzymałam od firmy Royal Brand można go kupić na stronie firmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz