sobota, 8 czerwca 2013

Mielone na dwa sposoby z przyprawą od EKKA

Dzisiaj zrobiłam mielone na dwa sposoby. Jedne z ryżem ,drugie z czarnymi oliwkami(moje ulubione) każde przyprawiłam przyprawą do mięsa mielonego.




Jedną,ugotowaną torebkę ryżu dodałam do pierwszej części mięsa.

  


Do drugiej częsci parę sztuk pokrojonych oliwek.


  


Doprawiłam pieprzem,odrobiną soli powyższą przyprawą,suszoną pietruszką,oczywiście jajo,trochę bułki tartej. 


  


Podałam z kasza jeczmienną z warzywami ,zapomniałam o jakimś sosiku bo tak jakoś goło na talerzu ;)


  

Sam smak przyprawy odpowiada mi ,jest wyrazisty nie za mocno ziołowy bo za takimi zbytnio nie przepadam. 
Samo opakowanie przyprawy jest średnio wygodne gdyż może się ona łatwo wysypac przez nieuwagę. 

Wiecej przypraw i bakali znajdziecie na stronie sklepu EKKA  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz