sobota, 8 czerwca 2013

ACNAID GEL/ Boderm

Produkt otrzymałam w ramach testowania od Uroda.pl na FB

Produkt otrzymałam w ramach testowania od Uroda.pl na FB

Parę słów od producenta:
 Żel punktowy do skóry trądzikowej opiera się na specjalnej formule nadtlenku wodoru, kwasu salicylowego oraz D-pantenolu.


Wskazania
Do skóry trądzikowej.
Dawkowanie
 
Przed aplikacją umyć miejsca objete zmianami chorobowymi żelem myjącym ACNAID Liquid Soap lub mleczkiem kremowym ACNAID Cleanser.


Działanie
Kombinacja nadtlenku wodoru i kwasu salicylowego tworzy naturalny, efektywny układ antymikrobowy. Wyraźnie poprawia kondycję skóry objętą zmianami trądzikowymi o różnej etiologii i nasileniu. Skutecznie usuwa dużą część mikroorganizmów, które podrażniają skórę i powodują powstawanie wyprysków. Systematyczne stosowanie wpływa na zmniejszenie ilości i wielkości istniejących wyprysków. Zapobiega powstawaniu nowych wykwitów związanych ze zmianami trądzikowymi. Zmniejsza występowanie rumienia i zaczerwienienia skóry. Łagodzi podrażnienia. Wpływa na przyspieszenie gojenia mikro-zranien związanych z wykwitami trądzikowymi.
 Skład:



 Moja opinia:
Przyznam szczerze ,że jest to dopiero 2 żel punktowy jaki w życiu stosowałam ,wcześniej jakoś nie mogłam się przekonac do takiego kosmetyku.
Żel znajduje się w plastikowej tubce z "dziubkiem". W papierowym kartoniku znajdowała się również ulotka informacyjna. Dziubek pozwala wygodnie aplikowac produkt. Można go nakładac prosto na wykwit lub na rękę i potem palcem rozsmarowac.
Ja przed każdym użyciem wstrzasam tubką,aby żel nie wyskakiwał tam gdzie nie trzeba bo tak się zdarzało.
Konsystencja jak sama nazwa mówi za siebie żelowa,kolor przezroczysty,zapach w sumie nijaki,biezbyt mocny czy drażniący.
  


W opakowaniu jest aż 30 g produktu więc sporo.
U mnie na twarzy krosty ropne wyskakują rzadko,ale to nie tak żebym miała idealną cerę wręcz przeciwnie na buzi głównym problemem są zaskórniki i sucha sciągnięta skóra naprzemian ze świecącą.
Problem wykwitów ropnych i świecącej skóry mam na plecach.
Nie są to tylko małe krostki dośc często są one spore i bolesne jak wrzody.
Plecy są miejscem gdzie ciężko wyciagnąc rekę i posmarowac je czy zrobic peeling.

Działanie produktu jest szybkie i przedewszystkim skuteczne.
Nie stosowalam go na duże obszary skóry więc nie była ona wysuszona.
Nie wystapiło uczulenie czy wysypka alergiczna.
Pierwszy raz jak użyłam go w miejscu gdzie przy kroście była zdrapaną skóra (bo mam manie zdrapywania krostek i robią sie strupy) to czuc było szczypanie,dosyc mocne.
Natomiast jak aplikuje go na krostę be z strupków nic takiego nie występuje.
Zaczerwienienie wokół krosty szybko znika,jak i sama krosta szybko się wysusza po około 2 dniach.
 Jedynym minusem jest to ,że jeśli za dużo nałozymy żelu to wtedy skóra się klei,a on się wałkuje,ale ogólnie produkt oceniam na plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz