sobota, 8 czerwca 2013

Pachnąca i słodka przesyłka od Farmy Eko :)

Właśnie dostałam cudnie pachnącą przesyłkę i nie mogę się powstrzymac aby sie nie pochwalic Wam :)
Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie używałam takich mydełek :)
 Więcej takich cudeniek możecie zobaczyc,kupic na stronie sklepu 

Kremowa Babeczka DZIKIE TRUSKAWKI
Coś dla mnie ,jeszcze jej nie użyłam a juz czuję że będzie idealna,pachnie obłędnie,jak bym nie wiedziała ,że to mydełko ugryzłabym ją normalnie :)
Ta truskaweczka również bardzo słodko pachnie i jest lepiąca.




Mydełko Lawendowe,nie jest to mój ulubiony zapach ale ważne by fajnie nawilżało skórę przekonamy się już niedługo.
Na opakowaniu wida,że same dobre naturalne skladniki,choc nie jestem ekspertem w tym temacie :)



Włoskie Extra Delikatne mydełko owocowe z Winogron i jezyn 150g.
 Cudnie ,intensywnie pachnie winogronami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz