sobota, 8 czerwca 2013

Kobiece dodatki ,biżuteria/ Beattet.- Biżuteria artystyczna

Chyba większość kobiet lubi biżuterię,zwłaszcza tą  w prezencie od swojej drugiej połówki :)
Dodatkami możemy łatwo urozmaicić , ożywić strój lub równie dobrze przytłoczyć go i popsuć ;)
Także nie należy z nimi przesadzać.
Ja swego czasu w latach szkolnych miałam hopla na pukncie kolczyków.
W jednym uchu 4 w drugim jeden.
Dzisiaj jeśli zakładam kolczyki to tylko dwa bo bolą mnie uszy, przez długą przerwę w nie noszeniu.

Dzisiaj chciałam Wam pokazac częśc biżuteri,jaką dostałam od Pani Beaty.









Nie jestem blogierką modową i żadnym ekspertem w dziedzinie strojów.
Na codzień lubię ubierac się wygodnie,zazwyczaj są to dzinsy,bluzy,sweterki albo tuniki.
Z powyższych kolczyków najbardziej przypadły mi do gustu :
 czarne kosteczki i srebrne perełki.
Kolczyki są lekkie i nie bolą w nich uszy.

Ja osobiście zestawiła bym je z szarymi tunikami i jakimiś fajnymi leginsami w innym kolorze.


 Biżuteria jest ładnie i starannie wykonana.
 Zapraszam również na FB Pani Beaty :)
Ma mnóstwo ładnych zestawów,kolczyków itp :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz