sobota, 8 czerwca 2013

Mieszanka studencka w keksie.

Wieki nie piekłam keksa,miałam chęc zjeśc pół paczuszki na raz ,ale zostawiłam całą do ciasta :)


Mieszanka studencka firmy Lihn


Orzechy i suszone owoce uzupełniają się idealnie swymi składnikami odżywczymi: orzechy zawierają nienasycone kwasy tłuszczowe, fosfor, magnez, witaminy z grupy B i lecytynę, dzięki czemu są idealnym „pokarmem dla mózgu i układu nerwowego”. Winogrona i inne suszone owoce dostarczają szybko przyswajalną energię, niezbędną przy intensywnym wysiłku umysłowym, w formie cukru owocowego. Nie na darmo mieszanka orzechów i owoców już od XVII wieku określana jest mianem studenckiej. Dzięki zrównoważonej kombinacji substancji odżywczych, takich jak węglowodany, białka i tłuszcze, mieszanki składające się z orzechów i owoców powodują, że po ich spożyciu długo odczuwa się sytość, która jednak nie obciąża przewodu trawiennego; przekąska świetnie nadaje się dla osób aktywnych fizycznie.


Skład:

Bakalie były w przezroczystej 200g torebce, na niej naklejona była taśma, dzięki której opakowanie można ponownie zamknąc.


Bakalie były świeże i bardzo smaczne :)




"Keks"

*5 jaj,
* 3/4 szkl.cukru,
* 1 szkl mąki,
* 1 i 1/2 łyzeczki proszku do pieczenia,
* 1/2 soku z cytryny,
* bakalie


Żółtka ucieramy z cukrem,nastepnie dodajemy mąkę,proszek,sok z cytryny, bakalie i pianę z białek.
Ja piekłam 45 minut w 180C .
Bakalie troche mi opadły na dół ciasta.




Na stronie Biogreenhouse znajdziecie również  inne smakołyki ,pakowane w  różnych pojemnościach:
*Żurawina,
*Kokos,
* Żurawina z syropem klonowym,
* Imbir,
*Figi itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz