czwartek, 6 czerwca 2013

Cukrowy peeling do ciała z papają

Kolejnym produktem który otrzymałam od firmy Fennel jest peeling z papają. http://www.fennelcos.pl/ 
Kolejnym produktem który otrzymałam od firmy Fennel jest peeling z papają.


fennel
 Peelingu zostało już niewiele także przyszła pora w końcu na recenzję.

Może na początek parę słów od producenta:
Cukrowy Peeling do Ciała z Papają zawiera aktywne kryształki soli, które w naturalny sposób delikatnie oczyszczają skórę złuszczając martwy naskórek.

Bogata w substancje odżywcze i cenne enzymy papaja ma właściwości przeciwzapalne i lecznicze dzięki czemu przyniesie ulgę nawet skórze zmęczonej i zniszczonej.

Dzięki peelingowi Twoja skóra będzie lepiej wchłaniać substancje aktywne zawarte w kremach i balsamach.
Pojemność: 200 g

*Moja opinia*
Opakowanie-produkt zamknięty jest w okragłym 200g opakowaniu,kolorystyką i wyglądem przyciąga wzrok. Pod pokrywką ma dość grubą srebrną folię,którą ciężko było zdjąć i która również teraz niejednokrotnie utrudniała mi otwarcie pojemnika,zakrętka się zacinała podczas zakręcania.
Kosmetyk jest koloru różowo -pomarańczowego,ma bardzo gęstą ,kremową konsysencję,a zarazem wyczuwalne są w nim dość spore kryształki soli.
Zapach ma bardzo ładny,słodki,owocowy.



 Nakładałam peeling na wilgotną skórę,aby z niej nie uciekał ani nie spadał,wytwarzała się delikatna pianka. Łatwo się go zmywa ze skóry,nie pozostawia tłustej warstwy,ale ładny zapach i dobrze oczyszczoną skórę. Ciało jest bardzo gładkie.
Dzięki tym kryształkom jest typowym zdzierakiem ,ale konsystencję ma bardzo fajną,kremową.
Jedyne minusy to cena i to iż po pierwszych dwóch trzech peelingowaniach moja skóra między palcami u rąk była zaczerwieniona,podrażniona i swędząca w tym momencie takiej reakcji już nie ma.
Dobry produkt ale nie dla bardzo wrażliwej skóry,porządnie oczyszcza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz