czwartek, 6 czerwca 2013

Rich & Super Moisturizing Cream


Masełko otrzymałam do testowania od firmy Fennel.
logo

Fennel

 *Parę słów od producenta*
 Masło do ciała cytrynowy mirt to wyjątkowa mieszanka naturalnych składników, w postaci nawilżającego kremu do ciała.
 Świeżość i lecznicze właściwości cytrynowego mirtu wzbogacone naturalnym masłem shea głęboko wnikają w skórę, chronią jej składniki odżywcze,przywracają miękkości nawilżenie.
*Moja opinia*
Okragłe,zakręcane opakowanie o pojemności 200ml ,bez problemu się je otwiera i zamyka.
 Kosmetyk jest koloru jasnozielonego,podczas rozsmarowywania robi się bielszy,trzeba dobrze go rozprowadzić ,aby nie pozostały białe smugi na ciele.
 Konsystencja-bardzo lekka,puszysta.
Zapach-nazwa kojarzyła mi się z czymś kwaśnym,mocno cytrynowym,jakie było moje zdziwienie po otwarciu. Bardzo słodki balsam nawet powiedziałabym ,że trochę mdły.






Skład:





Mus bardzo dobrze rozprowadza się na skórze,szybko wchłania,a zapach otula ciało przez jakiś czas.
Nie podrażnił mojej alergicznej skóry ,ani nie uczulił,gdyby nie cena byłby idealny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz