czwartek, 6 czerwca 2013

Pilomax - Henna Wax, szampon do włosów głęboko oczyszczający

Produkty od firmy Pilomax dostałam w formie próbek w takich opakowaniach  Orginalne opakowanie prezentuje się tak:
Produkty od firmy Pilomax dostałam w formie próbek w takich opakowaniach.

 Szampon i odżywki mozna kupić w aptece ,jak i równiez na stronie producenta www.pilomax.pl/  


Szampon w cenie ok 20zł.

*Opinia producenta*
Przeznaczony jest do włosów narażonych na codzienne przebywanie w zanieczyszczonym środowisku, które powoduje że włosy stają się słabe, łamliwe i trudne do ułożenia. Dzięki unikalnej recepturze szampon posiada zdolność do głębokiej penetracji włosa i skóry głowy, oczyszcza je ze wszystkich zanieczyszczeń oraz przywraca im naturalną żywotność i sprężystość.


*Sposób stosowania*

Niewielką ilość szamponu rozetrzeć w dłoniach lub rozcieńczyć w małej ilości wody, następnie nałożyć na wilgotne włosy i łagodnie masować do wytworzenia piany. Spłukać obficie ciepłą wodą, lekko odcisnąć dłońmi i zawinąć w ręcznik. Najlepszy efekt daje w połączeniu z maską do włosów z Aloe Vera.
Dostępny w butelce : 200 ml

*Moja opinia*
Ja z chęcią próboje nowośći,zmieniam szampony i odżywki,bo mam wrażenie że skóra głowy po jakimś czasie mi się przyzwyczaja do szamponu.
Dozowanie szamponu na rękę w takiej formie z saszetki jest oczywiście niewygodne ,ale nie o to w tym wszystkim chodzi.
Zapach szamponu jest przyjemny,konsystencja jest trochę gęstsza niż zazwyczaj,kolor przezroczysty,wyglada jak gęsty żel.



 Moim zdaniem trochę słabo się pieni,ale w miarę dobrze rozprowadza się na włosach i szybko, bezproblemowo z nich zmywa.
Nawet bez użycia odżywki włosy po umyciu są fajne dobrze oczyszczone. Zazwyczaj przy większośći szamponów musiałam stosować odżywkę. Nie są szorstkie,matowe lecz miękke ,dobrze się rozczesują i układają,nie sa oklapniętę. Myśle że to dobry produkt na lato bo dobrze je oczyszcza i sa lekkie.
To iż dostałam produkt do testowania nie wpłyneło na moją opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz