sobota, 13 lipca 2013

Cera pełna blasku

Hej dziewczynki ;)

Znów zrobiłam małą przerwę w pisaniu i znów ten sam powód co zawsze. Mały zastój. Mało czasu więc i mało współprac niestety.


Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu koloryzującego ,który kupiłam jako zastępstwo fluidu.
Nie jest to krem typu BB,ale resztę możecie już przeczytać poniżej ;)




Koloryzująco - nawilżający krem na dzień z SPF 20. Producent obiecuje długotrwałe nawilżenie, wyrównanie kolorytu skóry, nadanie skórze zdrowego blasku i promienności. Posiada formułę z granulkami, które nadają skórze delikatny kolor dopasowujący się do każdego rodzaju skóry.

Cena: 13zł / 50ml


*Moja opinia*

Krem znajduje się w wygodnej miękkiej tubie z zakretką,nie ma problemu z jego aplikacją,łatwo się wyciska.





Krem ma biały kolor,widoczne są w nim małe kropeczki czyli granulki.






Ma bardzo ładny zapach,jest wydajny,dobrze się rozsmarowuje,nie pozostawia smug.
Bardzo ładnie rozświetla cerę, nawilża ją i dobrze chroni od słońca nawet skórę na dekoldzie.
Nie uczula,ani nie podrażnia.
Nie zauważyłam wyrównania koloru skóry gdyż nadal miałam przebarwienia.
Jednym dużym minusem jest to,że po 2-3 godzinach moja buzia jest rozświetlona aż w nadmiarze :( 
Przystępna cena.
Ogólnie podsumowując jest godny polecenia. :)

4 komentarze: