sobota, 8 czerwca 2013

Wczorajsze niedzielne śniadanko/Majonez stołowy o smaku chrzanowym/ Kętrzyn

Jajka faszerowane czy po prostu z majonezen,szczypiorkiem kojarzą mi się ze śniadaniem Wielkanocnym,ale lubię robic sobie takie śniadania zazwyczaj w weekend, nie wie czemu w weekend jakoś tak się przyjeło ;)


"To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (czosnkowego) i (chrzanowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku"


Chyba wcześniej nie próbowałam takiego majonezu,przynajmniej nie przypominam sobie,a ogólnie majezy tej firmy bardzo często goszczą w Naszej lodówce.
Moim zdaniem mają  idelną konsystencję do sałatek,jajek,kanapek.

Majonez ma bardzo wyrazisty smak chrzanu jest ostry dla mnie nawet troszeczkę za ostry więc nie wiem czy dobrze skomponował by się z sałatką,ale jak będę robiła na świeta to napewno choc trochę go dodam bo jestem ciekawa.
Producent poleca go również do potraw z grilla.
Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie smarowałam mięsa z grilla majonezem zawsze używałam musztardy lub ketchupu.




Na stronie Kętrzyn znajdziecie również inne majonezy smakowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz