niedziela, 9 czerwca 2013

Keks z jagodami Goji

Wczoraj robiłam keks,ale nie z takimi tradycyjnymi bakaliami tylko z przysmakami od Gojishop 

Najbardziej do gustu przypadły mi Złote Jagody Inków.
A teraz trochę informacji na temat tych smakołyków.


Jagody goji 250g.
 
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, SUSZONE NA SŁOŃCU OWOCE GOJI, NIE DOSŁADZANE, BEZ KONSERWANTÓW.

ZAWIERAJĄ 18 RÓŻNYCH AMINOKWASÓW, 21 PIERWIASTKÓW ŚLADOWYCH.

OWOCE GOJI POD WZGLĘDEM WARTOŚCI ODŻYWCZYCH ZASZEREGOWANE SĄ MIĘDZY NAJBARDZIEJ WARTOŚCIOWE OWOCE NASZEJ PLANETY.


Zapakowane były w przezroczyste opakowanie .


Z takim zamknięciem,czyli są szczelnie zamknięte i produkt nie wysycha.







 Mają intensywny,czerwony kolorek, po upieczeniu w cieście były miekkie.

Złote jagody inków 100g


JAGODY TE ZNANE SĄ TAKŻE JAKO: JAGODY INKASKIE, PHYSALIS PERUVIANA, MIECHUNKA JADALNA, RODZYNEK BRAZYLIJSKI, PERUWIAŃSKA WIŚNIA, AGREST Z PRZYLĄDKA, JAGODY AGAUAYMANTO.



MAJĄ BARDZO CIEKAWY I UNIKATOWY SŁODKO KWAŚNY SMAK, POSIADAJĄ MNÓSTWO SKŁADNIKÓW ODŻYWCZYCH


Zapakowane były w identyczne opakowanie o wadze 100g.
Różnią się tym od jagód goji że są dużo większe, mają złoto brązowy kolorek.




W cieście smakowały mi najlepiej,były bardzo mięciutkie,jako przekąska na sucho niezbyt ponieważ są kwaśne.


Jagody leśne 50g BIO


100% CZYSTE JAGODY(VACCINIM MYRTILLUS), ZBIERANE W GŁĘBOKICH LASACH KARPAT, SĄ BOGATYM ŹRÓDŁEM PRZECIWUTLENIACZY. NIE ZAWIERAJĄ ŻADNYCH DODATKÓW. ZE WZGLĘDU NA SWOJĄ CENNĄ ZAWARTOŚĆ SKŁADNIKÓW ODŻYWCZYCH, NALEŻĄ DO NAJCENNIEJSZYCH OWOCÓW DOSTĘPNYCH NA STARYM KONTYNENCIE.

Ten produkt najmniej mi smakował bo są kwaskowe i cierpkie.

Zapakowane były w ładny,kwadratowy kartonik (zapomniałam o fotce) i folię.




W cieście prezentują się tak.


Mogłam ich dodać o drobinę więcej.






Zapraszam Was do sklepu Goji

6 komentarzy:

  1. Smakowicie wygląda, a pewnie jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagody goji solo są raczej niezbyt smaczne, ale gdy doda się je do ciasta, albo chociażby jogurtu, gdy napęcznieją, wówczasstanowią pyszny dodatek :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award :)
    Zapraszam :)
    http://mojgadzet87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń