poniedziałek, 10 czerwca 2013

Mała czarna

U Was pogoda też tak smęci i przymula? Bo u mnie okropnie. Ja nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam za kawą,ale w pracy nauczyłam się ją pić ;) Taka aromatyczna i mocna jak ta daje mi kopniaka na pół dnia.

Mowa jest oczywiście o kawie od firmy: 








CITY COFFEE Arabica










Doskonale zbilansowana mieszanka ziaren kawy pochodzących z najlepszych plantacji świata.
100% mieszanka średnio palonych ziaren arabiki o aksamitnie łagodnym, wyrazistym smaku oraz
pełnym, intensywnym aromacie. Idealny wybór dla najbardziej wymagających.

Waga:500g




Kawa oczywiście degustowana jest w filiżance,którą otrzymałam od firmy  Sat-vend








Już po otwarciu torebki można było rozkoszować się przyjemnym aromatem,kawy,po zmieleniu zapach rozchodził się w całej kuchni.
Ziarenka kawy są dość spore,ale mieliło  się je bez problemu.
Kawa jest dość mocna i ciemna,ma wyrazisty smak.
Wszystkim  bardzo smakowała. 
Miłośników,kawy,herbat ,cappucina zapraszam na FB firmy i stronę Sat-Vend


4 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Zapraszam :)
    http://mojgadzet87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasem takie wyraziste kawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kawa :) Lubię i tą filiżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia porobiłaś :) Świetna filiżanka, a kawy jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń