sobota, 8 czerwca 2013

Kremowa babeczka dzikie truskawki.

Taka słodycz nie mogła zbyt długo czekac na recenzję. 
Postawiłam ją w pokoju i co koło niej przechodziłam kusiła zapachem i wyglądem ;-) 

  

Parę słów od producenta:

 Zapach: truskawki z szampanem
Zawiera naturalne olejki: Rozmaryn i Geranium
Zawiera kawałki prawdziwych truskawek, nasiona żurawiny
Właściwości: odżywia, uspokaja
Waga: 30g

SPOSÓB UŻYCIA

Wrzuć kremową babeczkę do ciepłej kąpieli, a zacznie delikatnie musować, uwalniając do wody nawilżające masełka shea i kakaowe, które odżywią Twoją skórę. Kuleczki i babeczki kremowe zawierają także wspaniałe perfumy i olejki eteryczne, dzięki czemu Twoja kąpiel będzie cudownie aromatyczna!
Pamiętaj, by po kąpieli dokładnie spłukać wannę.
Cena- 12 zł
Więcej informacji na temat  takich rarytasów znajdziecie na stronie 


Moja opinia:
Ta mała truskaweczka wykonana była z czegoś bardzo miekkiego,po zgniecieniu w palcach wygladała jak ciasto koloru żółtego,na dłoni pozostał delikatny migdałowy zapach (przynajmniej ja miałam takie skojarzenie ;)

 
  Po zanurzeniu babeczki w wodzie od razu odpadły  z niej kawaleczki truskawek ,zurawiny i pływały po wodzie,ale za to było ich jeszcze sporo w środku babeczki. 
Tak jak pisze producent  po wrzuceniu do wody rozpuszcza się ona bardzo powoli wytwarzając przy tym bardzo kremową,aksamitną piankę,dookoła roztaczał się przyjemny słodki zapach.
W sumie nie potrafię go dokładnie okreslic. Kojarzył mi się ze słodkimi  lodami śmietankowymi lub migdałami ,a jednak się myliłam co do niego bo zapach babeczki to truskawki z szampanem :)

  

Siedząc jeszcze w wannie można wyczuc na skórze delikatny film,natomiast po wyjściu nie jest ona tłusta tylko bardzo gładka i pachnąca. Zapach pozostaje na niej sporo czasu.  
Przyznam ,że jestem zaskoczona iż taka mała babeczka może tak fajnie nawilżyc skórę i na tak długo pozozstawic ją przyjemnie pachnącą.
Polecam wszystkim ktorzy lubią bardzo słodkie mydełka czy inne dodatki do kąpieli :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz