sobota, 8 czerwca 2013

Kokos z wysp Bora Bora

" KOKOSOWY PEELING POLINEZYJSKI Z ZIARENKAMI PIASKU Z WYSP BORA-BORA 30g"
Firmy BioCosmetics otrzymałam od Farmy Eko

Zapewne większośc z Was tak jak i ja ma podobne skojarzenia co do peelingu.
Kremowy lub cukrowy preparat zamkniety w tubce lub w pudełku.
Z tego typu peelengiem jeszcze się nie spotkałam.




*Kilka słów ze strony sklepu*
Peeling do twarzy i ciała. Oczyszcza, rozświetla i wygładza naskórek pozostawiając skórę cudownie miękką i elastyczną. Super delikatny  piasek z egzotycznych wysp Bora Bora, połączony z kokosową koprą  i ekstraktami z morskich wodorostów tworzy delikatny peeling o magicznym aromacie kokosu.
Zastosowanie:
Blizny potrądzikowe
Regeneracja skóry
Skóra z oznakami starzenia
Cera trądzikowa
Przebarwienia oraz zaburzenia pigmentacyjne
Przy wiotkości, rozstępach oraz cellulicie

Działanie:
Poprawia ukrwienie i napięcie skóry
Wygładza i spłyca powierzchniowe zmarszczki
Uszczelnia naczyńka krwionośne
Skutecznie oczyszcza skórę
Skuteczny w walce z trądzikiem
Ułatwia oddychanie skóry na poziomie komórkowym
Ujędrnia i uelastycznia skórę
Rozjaśnia przebarwienia skóry oraz poprawia koloryt skóry
Działanie antyseptyczne oraz przeciwgrzybicze produktu wspomaga walkę z łojotokiem, ŁZS

Sposób przygotowania: Połączyć 1 łyżkę proszku i 2 łyżki wody mieszając do czasu uzyskania jednolitej masy. Przygotowany okład nakładamy na ciało lub twarz, pozostawiamy działanie peelingu na 10 - 15min, a następnie zmywamy go. Przed usunięciem okładu zwilżyć go wodą, a następnie zetrzeć zwilżonym ręcznikiem lub zmyć ciepłą wodą.

Opakowanie wielokrotnego użytku. Oryginalnie plombowane produkt zapakowany w praktycznej saszetce. Po odcięciu plomby (górnej części zgrzewu saszetki) możliwość ponownego zamykania-otwierania opakowania dzięki nowatorskiemu systemowi zamykania co zapobiega zawilgoceniu produktu. Profesjonalne opakowanie 30g wystarcza na ok 4 - 5 zabiegów


*Moja opinia*
Peeling jest w formie białego proszku,jak już wyżej wspomniałam należy go rozmieszac  z wodą. 


Najbardziej byłam zaskoczona jego konsystencją. Przy pierwszej aplikacji wyszedł mi bardzo rzadki i myślałam,że dodałam zbyt mało wody,można oczywiście dodac go troszkę więcej i będzię  gęstszy ,ale nie tak jak peeling z tubki.
Za pierwszym razem wyszło tyle,że  starczyło go również na dekolad .
Peeling ma nieziemski kokosowy zapach ,widac w nim malutkie drobinki piasku.
Najwygodniej go oczywiście nakładac pędzęlkiem,ze względu na jego rzadką konsysencję.
Po nałożeniu na twarz bardzo szybko zasycha,tworząc skorupkę.
Bardzo przyjemnie chłodzi.
Jak przetrzzyma się go trochę za długo to zaczyna się obsypywac.
Wygodnie i szybko się go zmywa ciepłą wodą.
Ja stosowałam go dwa razy na twarz i raz na ciało.
Świetnie oczyszcza ,ale niestety na skórę twarzy jest dla mnie trochę za mocny.
Po jego zmyciu na nosie i czole skóra była sucha i lekko schodziła.
Nie uczulił skóry,ani nie podrażnił.
Zapraszam na stronę sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz