sobota, 8 czerwca 2013

Handmade Lawendowa Chwila / Farma Eko

Jest to drugie mydełko ktore otrzymała od  Farmy Eko


Kiedyś jak byłam dużo młodsza u nas w domu do mycia stosowało się tylko mydło w kostce.
Potem były żele pod prysznic,płyny do kąpieli,olejki a mydło słuzylo juz tylko do mycia rąk.
 Wiadomo,że teraz te zwykłe białe mydła nie dorastają do pięt tym produkowanym z naturalnych składników ,wytwarzanych ręcznie.
Teraz takie mydełko w zupełności zastepuje żel pod prysznic.
Jak i również może owiele lepiej dbac o skórę bo niestety niektóre żele wysuszają skórę (przynajmniej moją).




*Opinia producenta*

Mydło lawendowe: Tłoczone na zimno, doskonałe do każdego rodzaju skóry, do twarzy i ciała, dogłębnie natłuszczają. Prawdziwa przyjemność w kostce mydła.


*Skład*

  





*Moja opinia*
Jak już kiedyś wspomniałam w którymś z postów nie przepadamm za zapachem lawendowym i tu duże zaskoczenie.
Jest on subtelny ,przyjemny ,a jednocześnie nie ulatnia się zbyt szybko po umyciu.
Jak widac na zdjęciu mydło ma kwadratowy,kanciasty ksztalt.
W opakowaniu była lawenda ,ale po zdjęciu foli obsypała się.
Mydło bardzo dobrze się pieni i nawilża skórę.
Już po myciu samych dłoni zauważyłam sporą różnice.
Jak dłonie myłam  mydłem w płynie skóra po umyciu była sucha, po  umyciu mydłem  lawendowym zrobiła się miękka i delikatna.




Jeszcze trochę mi go zostało więc z przyjemnością będę testowała do końca.
A Was zapraszam na stronę Farmy po inne produkty godne uwagi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz