sobota, 8 czerwca 2013

Czasami warto zatrzymac czas....

Chociażby na kartce papieru,zdjęciach ,kalendarzu i wracac myslami do tych przyjemnych i szczęśliwych chwil :)
Kalendarz otrzymałam oczywiście od firmy Oki Paki



Zacznę może od tego,że kalendarz był dosyc solidnie zapakowany w karton  i dwie folie.
Dodatkowo w kartonie był usztywniony kolejnymi dwoma kartonikami.
Ja wybrałam wersję kuchenną,ze względu na możliwośc pisania na nim ważnych notatek.
Z reguły jestem zapominalska i to mi się bardzo przyda.



Kalendarz jest dośc wąski więc tym samym niestety zdjęcia są troche małe, ale tak to już jest jak się nie doczyta ;)
Oprócz wyboru ulubionych zdjęc można było również wpisyac swoje ważne święta jak Urodziny Żonki :)


Moim zdaniem zdjęcia prezentują się bardzo ładnie,a w większym formacie pewnie wyglądają jeszcze lepiej.
Miejsca na notatki jest wystarczająco dużo,są widoczne i wygodnie się na nim pisze.

Teraz zaprezentuje Wam chociaż częsc zdjęc :)











Oczywiście naszych fotek jest trochę więcej niż dwie,  ale reszte zachowam dla siebie :)
Na stronie OkiPaki są również dostepne kalendarze imenne-  http://okipaki.com/

Taki kalendarz zapewne byłby fajnym prezentem dla kogoś bliskiego.
Na rocznicę ślubu czy chociazby  z okazji wczorajszych walentynek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz