sobota, 8 czerwca 2013

Chwila relaksu w domowym spa z płatem hydrożelowym/ CosmoSpa

W tym przypadku niestety był to  również relax pod chmurką. Ja nie łączę tych dwóch przyjemności bo dla mnie zupełnie się one wykluczają,tym bardziej,że jestem przec


W tym przypadku niestety był to  również relax pod chmurką. Ja nie łączę tych dwóch przyjemności bo dla mnie zupełnie się one wykluczają,tym bardziej,że jestem przeciwniczką papierochów.
A tak na poważnie do czego zmierzam.
Testerką była moja Mama (gdyż mi do 30 jeszcze ciut brakuje ;)
Jako ,że jest nałogową palaczką jej cera jest szara,ziemista i ma dośc sporo zmarszczek,zwlaszcza w okolicach ust.

Płat który otrzymałam jest to Crystal Collagen firmy  CosmoSpa

Maska do twarzy na bazie naturalnego kolagenu krystalicznego i alg morskich.
Maska przeznaczona dla skóry po 35 roku życia, potrzebującej wzmocnienia struktur skóry, zatrzymania procesów starzenia. Dla cery pozbawionej blasku, odżywienia i nawilżenia.
Dla kobiet i mężczyzn.

Składniki aktywne : kolagen krystaliczny, kwas hialuronowy, algi morskie, witamina C.
Działanie : Maska przedłuża młodość skóry. Zawarty w niej kolagen działa regenerująco i odmłądzająco, przywraca świeżość, gładkość i sprężystość skóry.
Chroni przed agresywnym działaniem środowiska zewnętrznego oraz przed szybkim starzeniem się skóry, zaś istniejące zmarszczki strukturalne oraz mimiczne wypełnia dzięki czemu stają się mniej widoczne.
Dodatkowo kwas hialuronowy zabezpiecza przed nadmierną utratą wody oraz nadaje skórze aksamitny dotyk. Skóra po zabiegu staje się odżywiona, rozświetlona i wygładzona.


Sposób użycia : Przed nałożeniem maski dokładnie należy oczyścić skórę. Wyciągnąć płat z folii i nałożyć go na twarz,
tak aby równomiernie przylegał do całej powierzchni.
Maskę pozostawić na twarzy przez 30 minut aby składniki aktywne mogły swobodnie wniknąć w głąb skóry. Jeśli w opakowaniu pozostał płyn delikatnie należy go wklepać w skórę po ściągnięciu maski. Aby uzyskać lepszy efekt maskę w opakowaniu można uprzednio ogrzać w wodzie o temp. 40 st.C.
Stosować jako zabieg pojedynczy lub na zakończenie serii zabiegów np. peeling - maska algowa - płat hydrożelowy.
Rewelacyjny efekt uzyskamy wykonując kilka zabiegów przeprowadzonych 1 – 2 razy w tygodniu przez okres 4 tygodni.


Skład: Collagen, Hyaluronic Acid, Alantoina, Algae Extract, Glycerin, Witamina C, 1.3-Propanediol, Propylene Glycol, Rose Esential Oil.


Nasza opinia:

Przy otwieraniu opakowania trzeba uważac aby woda,która w nim jest nie rozlała się nam i abysmy mogli ja potem wykorzystac jak pisze producent.


Płat jest dośc dużych rozmiarów i z powodzeniem zakrywa całą buzię.
Ma bardzo ładny,słodki  zapach ,z czymś mi się kojarzył,ale nie mogłam sobie przypomniec z czym,tak jagby trochę kwiatowy.
Ma mleczno-biały kolor,żelową,śliską  konsystencję, jak wzieło się go w palce  to "uciekał" i również trochę zsuwał się z buzi.



Ja osobiście nie ogrzewałam go w wodzie.
Po nałożeniu na twarz odczuwalny był przyjemny chłód.
Po 30 minutach mama zdjęła go i wklepała w buzię resztę tej wody z opakowania.
Na twarzy wciąż było czuc chłód ,a po dotknięciu była ona zimna i troszkę lepiąca.
Skóra była bardzo głaciutka, świeża,pełna blasku i napięta.
Nie wystąpiły po nim żadne czerwone ślady czy jakiekolwiek uczulenie.
CosmoSpa posiada w swojej ofercie również i inne rodzaje płatów,ten dostępny jest w cenie 11,99zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz