piątek, 26 lipca 2013

Bali Botanica

Bali jest to nowa seria kosmetyków w Avonie z Planet Spa.

Maseczka jest dobra i już żałuję,że nie zamówiłam sobie peelingu do ciała,miałam okazję go tylko powąchać i zapach jest rewelacyjny,bardzo orzezwiający. Przejdzmy może do maseczki.
Planet Spa ma również nową szatę  graficzną.


Co obiecuje producent?


Odświeżająca maseczka do twarzy.
Z wyciągiem z kwiatu frangipani i trawy cytrynowej.
Kwiaty frangipani - słyną z upajającego, świeżego zapachu. Ich esencja pielęgnuje skórę, łagodzi podrażnienia i ma właściwości gojące.
Trawa cytrynowa - nawilża, koi i oczyszcza skórę, normalizuje pracę gruczołów łojowych.





Maseczka znajduje się w miekkiej 75ml tubce  z zamknięciem "klik". Aplikuje się ją wygodnie,można pędzelkiem jak i palcami.








Ma biały,nieprzezroczysty kolor. Na buzi zasycha,tworząc skorupkę. Ma śliczny,świeży zapach.
Mojej alergicznej skóry nie uczuliła,ani nie podrażniła. Nie wysusza. 
Daje przyjemne uczucie świeżości i super oczyszcza skórę. Jedyny jej minus to taki,że trzeba ją zmywać i trochę to czasu zajmuje,wolałabym bym aby była w wersji pell-off ake cóż ;)

W cenie promocyjnej można ją kupić za 8,99 lub 9,99zł z tego co wiem to właśnie za 8,99 jest dostępna teraz w aktualnym katalogu.

Wiele osób chwali maseczkę z minerałami z morza martwego,ale mi z koleji ona nie pasuje.
A Wy próbowałyście której maseczki z serii spa?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego produktu i ogólnie niezbyt przepadam za serią Planet Spa. Miałam kiedyś z tego krem do ciała i niezbyt ładnie pachniał. Ale fajnie, że ta maseczka ma świeży zapach ;)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maseczki do twarzy, ale z Avonu jeszcze żadnej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię akurat tą serię, zaliczam ją do jak najbardziej udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam tej maseczki, rzadko kupuje kosmetyki Avon, ale ta maseczka zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam jedną z maseczek z Planet Spa...
    Bardzo przypadła mi do gustu :)
    Więc warto spróbować i tej ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń