sobota, 8 czerwca 2013

Przyprawa do ryb / Ekka

Co prawda dzisiaj nie piątek,ale już od dłuższego czasu chodziła za mną rybka,a skoro miałam  przyprawę do przetestowania firmy Ekka zrobiłam dziś na obiad rybkę z ziemnaczkami.

  

Zacznę może od samego składu przyprawy. Zero konserwantów,glutaminianu itp.
Wczoraj wpadł mi w oko  post jednej z blogowiczek,która pisała o składzie przyprawy (akurta innej firmy) i porównywała ją z jakąś zwykłą która miala w sobie olbryzmie ilości sztucznych składników.
 Ja niestety mam wciąż jeszcze parę takich przyzwyczajeń ale walczę z tym aby się odzwyczajac  i coraz częściej stosowac albo naturalne zioła albo przyprawy z takim składem.


  



  


Oprócz tej przyprawy rybkę doprawiłam również pieprzem cytrynowym.


  


  


  



Jesli chodzi o smak to przyprawa jest bardzo dobra,delikatna,nie zbyt pierna ani ziołowa. 

Nie chciałam przesadzic z jej ilością (bo nieraz mi się to zdarza :) i w sumie mogłam posypac rybę jeszcze więcej.

W poprzednim poście wspomniałam o opakowaniach,że są niestabilne i wystarczy chwila nieuwagi aby przyprawa się wysypała.
Otóż chce nadmienic,że jest to opakowanie cateringowe  100 gramowe,a  przyprawy sprzedawane są np  w 
 takich opakowaniach: 

  

  

Zapewne są wygodniejsze i ładniejsze :) 
Niedługo mam zamiar testowac przyprawę do steków,a saletrę i przyprawe do pierniak zostawię na Święta oczywiście :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz