sobota, 8 czerwca 2013

Prosta sałatka z olejem kukurydzianym/ Biolevita.

Dzisiaj zaprezentuje Wam pierwszy z olejów jaki otrzymałam od firmy






Uzyskiwany jest z kiełków kukurydzy, jego pomarańczowa barwa wskazuje, że tłoczony jest metodą na zimno.
Olej kukurydziany przyczynia się do obniżania poziomu cholesterolu we krwi, działa przeciwmiażdżycowio oraz jest swoistym panaceum na procesy starzenia się. Zawdzięcza to dużej zawartości witaminy E oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych.
Polecany jest przy wzmożonym wysiłku fizycznym, ponieważ korzystnie wpływa na układ mięśniowy i naczyniowy.
Po otwarciu saszetki wyraźny zapach kukurydzy sprawia, że przyrządzane potrawy będą odznaczały się iście meksykańskim temperamentem!

******


Oleje znajdują się w wygodnych 30 ml saszetkach,niby nie duża pojemność,ale jest ich wystarczająco jak na jedną sałatkę.
Olej ma intensywnie żółty kolor ,zapach i smak w którym faktycznie wyczuwalna jest kukurydza.



Dzisiaj można powiedzieć ,że poszłam na łatwiznę i zrobiłam prostą,kolorową sałatkę.



W skład której wchodziły :
-żółta papryka,
-świeży ogórek,kilka plasterków konserowego,
- pomidorki koktajlowe,
-czerwona cebulka,
-przyprawy,
-odrobina kwasku cytrynowego,
-świeża bazylia.




Taki olej to dla mnie nowość próbowałam go pierwszy raz i początkowo nie byłam przekonana co do smaku,ale razem ze wszystkimi warzywami dobrze się zgrał.
Sałatkę podałam oczywiście do obiadu,a zrobiłam gulasz plus ziemniaki.
Cena takiej saszetki to ok. 2,40.
Moim zdaniem jest dobre rozwiązanie na wyjazd.
Jak jedziemy gdzieś ,robimy grilla czy idziemy do znajomych.
Na miejscu można zawsze zrobić jakąś szybką sałatkę i nie trzeba tachać całych butelek-rewelacja :)

Zapraszam na FB firmy i na stronę gdzie znajdziecie mnóstwo przepisów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz