sobota, 8 czerwca 2013

Owocowe odżywianie twarzy.

Zapewne maseczki w saszetkach mają dużo zwolennieczek jak i przeciwniczek ze względu na ich aplikację.
Ja kupuję częśćiej maseczki w saszetkach niż w tubkach,gdyż po niektórych mam alergię , i jeżeli mi nie odpowiada  ,to wiadomo muszę oddać lub wyrzucic.
Poniższe maseczki firmy Ava Laboratorium dostałam od Farmy Eko
Wersję grejfrutową przetestowałam na sobie,morelową wykorzystała moja Mama.


Kremowa maseczka z energetyzującym ekstraktem z owoców grapefruita zawiera w swoim składzie: kompleks witamin A, E, F, H’ działający odżywczo, koenzym Q10 opóźniający proces starzenia się skóry, masło Karite (Shea Butter) działające nawilżająco i natłuszczająco, a jednocześnie łagodząco i kojąco. Skóra po zastosowaniu maseczki jest bardziej ujędrniona, elastyczna i nawilżona. Maseczka przeznaczona do pielęgnacji każdej skóry, a szczególnie wrażliwej.
Poj. 7ml


*Skład*

*Wygląd*

Ma biały kolor, trochę rzadką ale kremową konsystencję. 
Łatwo się rozsmarowuje na buzi.


Maseczka ma śliczny grapefruitowy zapach,nie chemiczny,bardzo owocowy.
Już podczas nakładania było czuć bardzo mocny,przyjemny chłód.
Chwilę po nałożeniu wystąpiło to czego się spodziewałam czyli pieczenie,ale nie było ono aż na tyle mocne ,że musiałabym ją natychmiast zmyć.
Po częściowym jej wchłonięciu,nadmiar zebrałam wacikiem.
Skóra była lekko zaczerwieniona i dosyć szybko te zaczerwienienie przeszło.
Buzia była wręcz tłusta i bardzo mięciutka.
Maseczka jest przeznaczona w szczególności do skóry wrażliwej.
Cena za jedną saszetke-2,99zł  na stronie Farmy Eko ja i zapewne w wielu drogeriach.




Odmładza, regeneruje, nawilża AKTYWNA FORMUŁA WITAMINOWO - OWOCOWA Kremowa maseczka zawiera w swoim składzie: - ekstrakt z owoców moreli działający odmładzająco, - kompleks witamin A, E, F działający odżywczo.
Poj.7ml



*Skład*


Ta również ma biały kolor i kremową konsystencję z tym ,że jest troszeczkę gęstsza.


Zapach ma dużo dużo delikatniejszy,w sumie ledwo wyczuwalny.
 W przeciwieństwie do mnie moja Mama ma bardzo NIE wrażliwą skórę ;)
Nie odczuwała zadnego pieczenia,ani szczypania.
Po częściowym jej wchłonięciu nadmiar usunęła wacikiem.
Skóra była bardzo gładka i świeża.
Oczywiście nie zauważyłyśmy  żadnego drastycznego odmłodzenia ;)

Więcej produktów na stronie Farmy Eko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz