sobota, 8 czerwca 2013

Olej z AWOKADO odżywczy, kojący kompres na skórę i do masażu/ e-FIORE

Avocado – rodzaj  wiecznie zielonych drzew z rodziny wawrzynowatych . Występuje w klimacie tropikalnym i subtropikalnym Ameryki.
Wykopaliska dowodzą, że awokado było już wykorzystywane 7000 lat p.n.e Pierwotnie pochodzi z południowego Meksyku, lecz stosunkowo szybko rozpowszechniło z Ameryki Północnej - przez Środkową - aż do Południowej.
Liście awokado są lancetowate, a kwiaty koloru żółtawo-zielonego.
W środku owocu awokado znajduje się kuliste nasienie oraz kremowo-zielonkawy miąższ.

W 100 g awokado znajdują się:
  • kalorie: 221 kcal
  • blonnik: 6,3 g
  • węglowodany: 0,4 g
  • tłuszcze: 23,5 g
  • białaka: 1,9 g
  • woda: 66%
  • witaminy: A, B1, B2, C, PP, K i H, kwas pantotenowy,
  • substancje mineralne: wapń, potas i fosfor



Olej z awokado, który oferuje firma e-FIORE  jest tłoczony z nasienia - pestek owoców awokado.
Nie jest intensywnie zielony i nie barwi skóry jak olej z miąższu
Zawiera skwalen posiadający właściwości antyzapalne i antygrzybiczne oraz bogaty jest w chlorofil również przeciw zapalny i łagodzący. Łatwo wchłania się przez skórę i wnika w jej głębsze warstwy.Zalecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, dojrzałej, starzejącej się, z problemami.
Pomaga w leczeniu egzemy oraz łuszczycy.
 
 
Właściwości:

  • dostarcza niezbędnych kwasów tłuszczowych, witamin i aminokwasów
  • mocno nawilża i natłuszcza
  • może być stosowany przy skórze wrażliwej
  • zalecany na starzejącą się skórę z problemami
  • pomaga w leczeniu egzemy, grzybicy i łuszczycy
  • działa regenerująco na włosy


Zastosowanie:

  • bezpośrednio na skórę
  • do produkcji kosmetyków profesjonalnych i w warunkach domowych
  • do zabiegów w salonach kosmetycznych, fryzjerskich i salonach masażu
  • spożywcze
W sklepie dostepny jest w pojemnościach:
50 ml- 11,50zł
100 ml-19,90zł
1000 ml- 168zł


*Moja opinia*
Ja dostałam olej o pojemności 50ml, ale na butelce nie ma takiej informacji.
Jest ona ciemna,z niedużą etykietą na której widnieje data ważności,adres sklepu.
Ma ona  korek,wydawałby się wygodny w używaniu bo nadmiera ilośc oleju nam się nie wyleje,ale nie do końca,bo aby wydobyc go trzeba potrząsnąc butelką.


Jest on bezzapachowy i ma przezroczysty kolor.
Jest to już mój czwarty olej i  z niego chyba jestem najmniej zadowolona jeśli chodzi o nawilżanie skóry.
Niby skóra twarzy jest gładka,ale nie ma aż takiego efektu jak przy jego poprzednikach.
Do stosowania wyłącznie na noc,gdyż buzia po nim jest strasznie tłusta ,jak dla mnie średnio szybko się wchłania.
Stosowałam go również samodzielnie na włosy.
Niewielką ilośc roztarłam w dłoniach i rozprowadziłam na włosach,po czym na włosy nakładałam ręcznik i trzymałam tak ok.30 minut.
Użyłam go kilka razy i zdecydowanie wolę go w wersji z odżywką do włosów.
Włosy miały bardzo ładny połysk i dobrze się układały,ale zaczęły się szybciej przetłuszczac.
Stosowałam go również na czerwone,zmiany alergiczne na rękach tak jak i arganowy.
Tu sprawdził się na tyle ,że ukoił zaczerwienioną ,swędzącą skórę,ale średnio ją nawilżył.
Użyłam go dwa razy również do masażu.
Dawał bardzo dobry poślizg i dobrze natłuścił skórę.
Mąż ma zupełnie inną,a moja wymaga dużo więcej nawilżenia.
Jest bardzo wydajny ,dam mu jeszcze jedną szansę i pouzywam go  jeszcze jakiś czas do twarzy jeśli się nie przekonam w 100% to zapewne wykorzystam do odżywki do włosów , do kąpieli  stóp bo często dodaje takie produkty.
Wiecej olejków znajdziecie na stronie sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz