sobota, 8 czerwca 2013

Miętowa kąpiel/ sól z miętą pieprzową.

 


 Jakiś czas temu miałam juz okazję testować tą sól bo kupiłam ją i 
dostałam w pierwszej paczce od 




Ta poprzednia w innym opakowaniu-w szklanej buteleczce z korkiem.
W łazience posiadam wannę więc lubię takie dodatki do kąpieli.
Stosowałam ją również do moczenia samych stóp.
Ta sól była w plastikowej tubce z szeroką zakrętką o pojemności 100ml.
Ma ładny zielony kolorek i czarne drobinki.



Zapach jest miętowy,orzezwiający, nie jest sztuczny.
Po wrzuceniu do wody sól szybko zmienia kolor na przezroczysty.
Nie rozpuszcza od razu.
Fajnie odpręża i relaksuje.
Wcześniej miałam również wersję limonką z imbirem
również była bardzo fajna.

Więcej soli oczywiście na FB

  i stronie  

 Cena-6,90zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz