niedziela, 16 czerwca 2013

Kosmiczna sałatka ;)

Dlaczego kosmiczna? Bo zaszalałam trochę z ilością oleju i ma zielony kolorek ;) Na zdjęciach tego nie widać od światła.
Do sałatki użyłam oleju z pestek dyni firmy Biolevita




Olej ma bardzo ciemny kolorek,więc nie spodziewałam się takiego efektu na zielono.



Składniki sałatki:



Sałatkę przyprawiłam delikatnie pieprzem i tą przyprawą,ale naprawdę w niewielkiej ilości bo ser był słony ,a olej ma intensywny orzechowy posmak.


Przepraszam Was za fotkę ,wiem że sałatka nie wygląda efektownie ;) serek się trochę rozciapciał.;)



Jeśli mam być szczera to ten smak chyba nie dla mnie,zbyt intensywny i zbyt orzechowy ,tak mi się jakoś kojarzy.
Napewno byłaby smaczniejsza jak by dała odrobinę mniej oleju ;)

Zapraszam na stronkę firmy http://biolevita.pl/

3 komentarze:

  1. Wiesz ja nigdy nie przekonam się chyba do połączeń sałatkowych warzywa + owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej z pestek dyni.
    (Jak możesz, to wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olej z pestkami jest faktycznie lekko orzechowy i daje zielony kolorek, ja go uzywam tylko do marchewki tartej z rodzynkami.

    OdpowiedzUsuń