sobota, 8 czerwca 2013

Kokosowy raj...

Mięciutkie białe masełko rozprowadza się na skórze jak balsam, cudnie pachnie kokosem, szybko sie wchłania.
Pod wpływem ciepła dłoni przybiera postać żóltawy kolor i postać oleju, idealnie i łatwo zaaplikować go na całe ciało.

Olej kokosowy jest ekologiczny, tłoczony na zimno, 100 % czysty i bardzo wydajny

Otrzymywany poprzez tłoczenie i rozgrzanie twardej kopry z orzechów palmy kokosowej. Kopra jest wysuszonym jądrem nasienia kokosów, które z kolei są owocami palmy kokosowej, pochodzącej z południowo-wschodniej Azji lub z północno-zachodniej Ameryki Południowej.

Olej jest certyfikowany DE-ÖKO-005 . Oznacza to, że spełnia on najwyższe normyjakościowe.
Jest też pierwszym tłuszczem, który nie przyczynia się do budowy tkanki tłuszczowej, a wręcz przeciwnie, pobudza przemianę materii i wspomaga ubytek wagi przy nadwadze.
  Zastapienie dziennego spożycia tłuszczów olejek kokosowym może spowodowac  spadek wagi około 0,5 kg tygodniowo.
Masło kokosowe można  stosować tak często jak tylko wymaga tego przesuszona i zniszczona skóra. Cudowne natłuszczająco - nawilżające, o wspaniałym zapachu świeżo rozłupanych orzechów kokosowych jest doskonałe do masażu. Łatwo sie rozprowadza, dobrze wchłania, otula skórę zapachem na wiele godzin.
To doskonały balsam do cery dojrzałej, popękanej i zmęczonej promieniami słonecznymi czy solarium. Rewelacyjny dodatek do domowych kremów, jak również do pielęgnacji suchych i łamliwych włosów.
Działa na skórę chłodząco i łagodząco.

 Skład oleju kokosowego
(mi oczywiście nic to nie mówi ale może ktoś się zna)
 nasycone kwasy tłuszczowe (ok. 80-90%):
 40-50% kwasu laurynowego C12
 15-20% kwasu mirystynowego C14
 7-12% kwasu palmitynowego C16
5-11% kwasu kaprylowego C8
 4-9% kwasu kaprynowego C10
 1,5-5% kwasu stearynowego C18
 1-1,5% kwasu kapronowego C6
 oraz nienasycone kwasy tłuszczowe:
 4-10% kwasu oleinowego C18
 ok. 2% kwasu linolowego C18
 do 0,2% kwasu linolenowego C18
 Olej/masło  dostepny jest w pojemnościach:
 50 g, 100g, 500g, 1000g
 na stronie e-FIORE
50g w cenie 9,50zł.


*Moja opinia*

Olejek ten otrzymałam od firmy e-FIORE
Jest to trzeci olej jaki stosowałam i również mam mu niewiele do zarzucenia.
Olej zapakowany jest w przezroczysty pojemniczek z zakretką.


Nie wiem o jakiej pojemności,gdyż nie ma tam takiej informacji.
Na opkowaniu jest niewielka naklejka z nazwą firmy, informacją o certyfikacie,adresem strony internetowej i z tym co najważniejsze datą ważności-11.2013r
U mnie zapewne za długo na półce nie postoi gdyż używanie jego to sama przyjemnośc :)
Masełko/olej jest w formie zwartych  kawałeczków. Aplikacja na poczatku  jest średnio wygodna bo czasami spada z dłoni,ale  pod wpływem ich ciepła momentalnie się rozpuszcza ,i wygodnie rozprowadza na ciele.
Jak widac jest koloru białego.




Jego minusem jest to  iż długo się wchłania i jest mocno tłusty. Dlatego do ciała nie stosuję go dziennie.
Najwygodniej jest go stosowac tylko wieczorem,na wilgotną skórę ciała po kąpieli, na twarzy i tak też właśnie robiłam.
Na drugi dzień,rano skóra jest mega gładka.
Tym razem nie dodawałam go do kremów ani odżywek jak jego poprzednika ,ale stosowałam wprost na skórę.
Jak skończy mi się olejek arganowy z odżywką do włosów to przetesuję jego na końcowki włosów.
Jak pierwszy raz otworzyłam opakowanie to wręcz urzekł mnie swoim zapachem.
Cudowny,słodki kokos.  Zbliżyłam opakowanie do nosa mojego pupila i jak poczuła jego słodycz to zaczeła się oblizywac i przysuwac nos aby zobaczyc co to takiego.
Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę.
W sam raz na zimową porę do suchej skóry.
Na długi czas otula ją odprężającym,przyjemnym zapachem.
Przyjemnie  się rozmarzyc i przeniesc do egzotycznej krainy choc na kilka minut podczas wieczornego relaksu :)
Przetestowałam go również  jako olej do smażenia .
Wyczuwalny jest delikatny posmak kokosa,a potrawy nie są tłuste.
Szybko się rozpuszcza na patelni.

Więcej olejów i mydełek znajdziecie na stronie e-FIORE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz