sobota, 8 czerwca 2013

Inny niż wszystkie....

Argan Oil Serum




Produkt otrzymałam od Ambasady Piękna



Nawilżające, regeneracyjne serum do włosów z olejem arganowym, jojoba i słonecznikowym.Działa przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość.

Sposób użycia: stosować na wilgotne lub suche włosy, nie spłukiwać.

Pojemność: 20ml



Kluczowe składniki: Argania Spinosa Kernel Oil [Argan Oil], Simmondsia Chinensis Oil [Jojoba Seed Oil], Heliantus Annuus Extract [Sunflower Extract]



Dlaczego inny niż wszystkie?
Bo jest to pierwszy olejek który moge śmiało  nałożyć na suche włosy,po niedługiej chwili on w nie wsiąka ,włosy są pachnące i pięknie błyszczą,a co naważniejsze nie są tłuste!!!



Ja otrzymałam olejek o pojemniści 20 ml.
Buteleczka jest niewielka ,ale produkt jest wydajny.
Jak widać na zdjęciu ma pomarańczowo-przezroczysty kolorek, 
rzadką konsystencję,śliczny ,słodki zapach.




Butelka ma dość spory otwór więc trzeba uważać przy jego aplikowaniu,aby nie wylało się go nam zbyt dużo.




Tak jak już wyżej wspomniałam włosy po jego zastosowaniu są bardzo błyszczące,miękkie, ślicznie pachną.
Końcówki sa zdrowsze,włosy ładnie się układają,nie są oklapnięte ani tłuste.
Producent na opakowaniu pisze,że można również go dodawać do farb i tak właśnie zrobiłam.
Po zmyciu farby były mega błyszczące.



Zapraszam oczywiście i na FB firmy  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz