sobota, 8 czerwca 2013

Gulasz po węgiersku z kolorowymi świderkami z orkiszu/ Niro



*Składniki*
* 2 filety z kury(ja użyłam łopatki)
* 2 cebule,
* słodka i ostra papryka,
* pieprz,sól,
* 4 dorodne pomidory lub kopiasta ły,zka koncentratu pomidorowego,
* łyżka pikantnego ketchupu

****
Mięso kroimy na niewielkie kawałki,oprószamy solą,pieprzem,paprykami odstawiamy w chłodne miejsce.
Na rozgrzanym oleju podsmażamy cebulę ,gdy się zeszkli przekładamy do rondla.
Nastepnie smażymy mięso ,gdy się zrumieni wrzucamy do rondla z cebulą,podlewamy 2 szklankami wody i dusimy pod przykryciem na niewielkim ogniu.


Do miekkiego mięsa dodajemy obrane ze skórki pomidory lub koncentrat(ja użylam koncentratu).
Całośc zagotowujemy,gdy trzeba doprawiamy do smaku i trzymamy pod przykryciem na małym ogniu.
Gdy trzeba zagęszczamy mąką. Podajemy z ziemniakami lub makaronem.
Smacznego :)





"Świderki kolorowe"



Skład:



Wartości odżywcze dla 100 g produktu:
Wartość energetyczna – 362 kcal
Białko – 12,6
Tłuszcze – 1,6 g
Węglowodany – 75 g

Masa netto 250 g
Cena-7zł

Jeśli chodzi o makaron  to nigdy nie jadłam ani orkiszowego ani kolorowego.
Jest to produkt który bardzo często jjemy.
Taka wersja napewno przypadnie do gustu młodszym domownikom.
Na opakowaniu pisze iż trzeba go gotowac 7 minut ,dla mnie był troszkę za twardy więc  gotowałam  nieco dłużej i troszkę się porozlatywał,
ale bez tragedi ;)
W smaku jest jest jak normalny makaron z tym ,że dużo zdrowszy :)
 Bardzo ładnie prezentuje się na talerzu.
Na stronie producenta są również przepisy z użyciem ich produktów.


Zapraszam również na Fb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz