sobota, 8 czerwca 2013

CREME VOEDING - Odżywka do włosów HEGRON


W sobotę moje włosy przeszły totalną metamorfozę z blondu na kasztanowe.
Teraz z pewnością odżywka będzię jeszcze bardziej przydatna. Ogólnie moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się,ale od suszarki i prostownicy końcówki zawsze mam bardzo suche.
 Z powodu tego przetłuszczania się  zawsze stosowałam  takie odżywki które się spłukuje.
Tym razem chciałam spróbować jak ona zadziała na moje włosy i podczas pierwszego użycia nie spłukiwałam jej,ale zdecydowanie działa  lepiej jak ją spłucze.

Opinia producenta:  
Balsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Działa antyelektrostatycznie ,zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów, a szczególnie zalecany do włosów po farbowaniu.


Cena: 7zł / 500ml 
Producent: HEGRON BV Holland
Importer: Tenex Sp. z o.o.


Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Coumarin, Limonene, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Alphaisomethyl, Isomethyl Ionone, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Citric Acid


  

Sposób użycia:

Nanieść niewielką ilość równomiernie na umyte włosy i wmasować. Nie spłukiwać.


Przeznaczenie:

Zalecany do każdego rodzaju włosów, a szczególnie do włosów farbowanych. 

Moja opinia: 
Opakowanie ma dość spory korek więc przy pierwszym użyciu odżywka chlusnęła mi na rękę bo nie spodziewałam się,że ma aż tak rzadką konsystencję,przy nałożeniu większej ilośći na włosy spływa,jest nie wydajna. Ma bardzo ładny zapach,biały kolor.


  


 No więc zacznę od tego, o czym już wyżej wspomniałam,że bez spłukiwania nie sprawdziła się. Włosy słabo się rozczesywały i układy.
Natomiast  po paru tygodniach ze spłukiwaniem włosy są mięciutkie,dobrze się rozczesują,układają.

Bardzo ładnie pachną,są miekke i błyszczące, nie są obciążone ani tłuste,włosy nie elektryzują się.
Czasami przed zastosowaniem mieszałam ją z olejkiem rycynowym.

Dostępność:  Kaufland, osiedlowe drogerie, drogerie Natura, hurtownie kosmetyczne, Internet -  Tenex  na stronie Tenexu może również zapoznać się z innymi produktami tej firmy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz